Casino Gokken
NetEnt lanceert TV Serie
Netent Challenge

NetEnt's "The Challenge" TV-serie! Zij zijn één van de meest populaire casino spellen ontwerpers ooit, maar NetEnt heeeft nu echt hun innovatie getoond door de lancering van een gloednieuwe online tv-serie getiteld The Challenge. Het draait rond vier NetEnt medewerkers die een enorme berg in de Alpen beklimmen, terwijl zij gebruik maken van de kennis, expertise en ondersteuning van hun 900-koppige team verspreid over 7 locaties in de hele wereld. Het is echt NetEnt op hun best men verlegt voortdurend de grenzen om zo uniek en creatief mogelijk te zijn.

The Challenge waar gaat dat allemaal over?

Met reality tv-programma's die enorme hits in alle uithoeken van de wereld zijn, heeft NetEnt besloten om die hoek te gebruiken om te bevorderen wat het is om te werken bij het bedrijf. De Zweedse software provider is NetEnt voor een paar maanden nu aan het promten, en de The Challenge is de parel in de kroon voor dit project.

De open sfeer en authentieke achter de schermen kijken bij het vooruitstrevende tech bedrijf zal de gaming-industrie verder de kans geven om meer over NetEnt en haar cultuur te leren.

Als voor de eigenlijke expeditie zelf, zullen vier leden van hun team worden gekozen om een ​​van de hoogste bergen in de Europese Alpen beklimmen. Hoewel het slechts dit kwartet is die daadwerkelijk zal beginnen aan de gigantische taak heeft het hele team elke dag bijdragen gedaan op hun eigen manier (in de afgelopen 3 maanden) om ervoor te zorgen dat het zo soepel mogelijk verloopt.

Pionieren is de NEtEnt ideologie

In plaats dat hun werknemers angst voor de maandagochtend hebben, is NetEnt actief om hun "Better Monday" concept dat kijkt naar enthousiasme en positiviteit te promoten. De Challenge zal de nadruk leggen hoe het bedrijf als geheel grote uitdagingen overwint samen met CEO Per Eriksson die bijzonder enthousiast is over de komende weken.

"We zijn bezig het beklimmen van deze berg om te markeren en hulde te brengen aan de metaforische pieken die NetEnters elke dag bereikt. Met The Challenge, hebben we iets nieuws gecreëerd om ons verhaal te vertellen als onderdeel van ons streven naar het aantrekken en behouden van de meest getalenteerde en gepassioneerde mensen, volgens Per Eriksson.